Followers

Wednesday 23 November 2011

TERIMA KASIH

Shalom kepada yang sudi membaca blog saya yang kerdil ini.

Terima kasih juga kerana ada yang telah sudi memberikan pendapat walaupun saya tidak mengenali anda. Mohon maaf juga kepada mana-mana pihak kalau ada yang tidak setuju dengan artikel serta cara penyampaian saya. Saya sekadar ingin berkongsi pendapat dan sedikit info.

Tidak terniat di hati saya untuk mengaibkan mana-mana pihak malah saya memuji. Cuma mungkin saya bersalah kerana mengambil gambar tanpa meminta izin dari tuan punya badan. Sekali lagi saya minta maaf kalau ada yang tidak menyenanginya.

mungkin tidak akan ada lagi artikel saya buat mengenai 'orang itu' lagi...saya tak rugi apa2 pun...tapi pelik juga kenapa simpan gambar dalam facebook kalau tak nak orang kongsi??

Walau tak tinggal komen pun saya tahu dia tak senang dan gambar itu tidak ada lagi dalam facebook 'dia'..atau mungkin saya sorang yang tak boleh nampak...haha...lucu banget deh...

No comments:

Post a Comment