Followers

Tuesday 18 September 2012

Rencana Tuhan

Sesuatu telah berlaku di luar kotak fikiran aku. Sesekali aku termenung dan berfikir dengan sedalam-dalamnya mengenai masalah tersebut. Namun, semakin aku memikirnya, semakin aku emosi. Kalau dulu, aku selalu merunggut dengan nasib aku. Sekarang, kejadian ini sangat membuatkan jiwa aku tersentak. Saat ini, aku tidak dapat berfikir dengan betul.

Walau apa pun terjadi, aku terima ketentuan Tuhan. Namun, aku akan berusaha sedaya upaya untuk membantu mereka. Bukan masanya untuk menyalahkan mana-mana pihak kerana apa yang paling penting sekarang ialah diri mereka sendiri.

Saat ini, aku berada di pejabat untuk memohon cuti. Aku akan berangkat ke Sibu malam ini. Tidak tenang aku hanya menunggu disini. Semoga semuanya akan kembali pulih seperti dulu.

No comments:

Post a Comment