Followers

Tuesday 21 January 2014

Kereta punya pasal

Selamat petang. Hari ini merupakan hari yang sangat merangsang emosi aku. Adakalanya segalanya berjalan dengan lancar tetapi adakalanya hidup bagai di dalam api neraka (perumpamaan)

Kereta aku rosak. Kerja aku banyak. Aku nak cepat tapi akhirnya aku kecewa dan mengambil keputusan untuk bertindak sendiri dengan menghantar kereta itu sendiri ke bengkel. Aku tidak mahu mendesak sesiapa lagi dalam hal begini. Selagi aku mampu berdikari, aku berdikari.

Aku nak pergi LHDN sebab haritu aku tersalah update BR1M, tak ter-update. Aku nak pergi Prudential office submit claim klien dan submit borang pemotongan melalui akaun; itupun aku tak terbuat lagi. Aku nak pergi pejabat pos, kirim buku polisi klien yang berada di Miri pun tak terkirim lagi. Nak pergi withdraw duit bayar premium insurans adik aku pun tak terwithdraw lagi. Aku nak pergi giacomo ambik barang yang kawan order, tak terambil...Apatah lagi nak gi training dan meeting balik pkl7-8 malam pun tak terkabil  nak buat. Semuanya kerana kereta rosak..Simple je sebab die...




No comments:

Post a Comment