Followers

Sunday 23 December 2012

B.A.J.I.K


 Sejak pindah rumah sewa baru, ini la first time aku update blog waktu malam. 

Sejak 2 menjak ni, rasa rajin lain macam je nak update blog..background color pun dah tukar..dulu ada music box tapi dah tak dapat pakai lagi dah. Lepas ni nak update apa2 yang patut lagi lah...

Hari tu aku share nail polish aku, tapi hari ni nak share perasaan aku pula.

ermm..kawan-kawan, aku harap korang takde rasa segan silu kalau nak kawan dengan aku. Walaupun aku di dalam bidang ini tetapi sebagai kawan pandanglah aku dari sudut yang berbeza. Ideologi dan pemahaman yang berbeza selalu menjauhkan aku dari korang sume. 

Aku tahu bila aku rasa tersisih. Aku tahu bila korang rasa lain macam dengan aku. Disebabkan itu aku ramai hilang kawan baik di dunia ini....


---------------------------------------------tamat--------------------------------------------------------

 Tak ada masalah kan kawan-kawan..? Jom layan lagu ni..


Bajik bermaksud cantik dalam bahasa melayu.
  i like this song...


ok la...selamat malam...


No comments:

Post a Comment