Followers

Friday 21 December 2012

Selamat Tahun baru (21.12.12)



Untuk rekod, hari ini merupakan hari yang sangat-sangat mendebarkan bagi yang mempercayai dan kurang mempercayai atau tidak percaya langsung dengan berita yang mengatakan bahawa hari kiamat sudah tiba.

Aku kurang pasti tetapi hanya berserah akan ketentuan daripada Tuhan dancing smiley courtesy of www.freesmileys.orgdancing smiley courtesy of www.freesmileys.org

Hari ni, aku tak nak cakap banyak...letih tukar background blog ni tadi..kat rumah tak berkesempatan sebab  'tiang 3g celcom' mampus dah...maklumlah kalau maxis dah ambil alih wilayah WTF

Tau tak? hari ni ada kelainan pada entry post aku? Aku siok la dengan benda ni. Takpe, mungkin ini kesan daripada peralihan planet-planet bumi hari ni. Otak aku jadi lain macam sikit.

Blushing Smiley Semalam aku shopping sikit....sikit je..aku beli nail polish...HAH! NAIL POLISH??? Loud Smiley
Betul....berabad-abad aku tak pernah pakai binatang tu..tiba2 rasa nak pakai plak..

Nah..aku nak show off kat korangWelcome to www.FreeSmileys.org


 Aku dah cat kuku kaki aku dah...kuku jari tak dapat sebab kuku-kuku semua dah habis kena gigit Smiley

Wokeh, ni pula aku nak share sikit update terbaik dr facebook aku semalam.


Aku cakap, aku rasa aku cantik dalam gambar ni. Ada yang kata memang cantik Blushing Smiley
Aku lama dah tau aku cantik....cuma tak manis la nak mengaku Smiley

psstt, dengar cite next year gaji increase lagi SmileySmiley

dah sudah...takde maknenye... aku nak pegi buek keje dulu...da......


No comments:

Post a Comment